Wednesday, June 6, 2012

Air Balang Kahwin

Syukur Alhamdulillah.. Semakin hari semakin memberangsangkan permintaan air balang kami .. Kali ni dapat satu lagi tempahan  untuk kenduri perkahwinan..
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬  
 Air Balang Kahwin ....  
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Tempahan tersebut dari Majlis Perkahwinan  di Mutiara Rini, Johor Bahru. Juga merupakan lokasi pertama kali baru kami sampai.. Moga ianya juga boleh dianggap sebahagian promosi untuk mendapat tempahan pada masa akan datang... Insya Allah.. 

Kali ni tuan rumah menempahan sebanyak 6 jenis air minuman .. Sepertimana macam kat bawah ni..
Suasana agak ramai memang meriah.. tambahan pula tumpuan tertumpu pada air balang kami...Memang sibuk lah kami melayan para tetamu semua.
Semakin ramai yang  datang untuk menikmati air minuman terhidang, apa pun ramai yang puji sedap-sedap belaka.. kami anggap ini respon yang baik dari para tetamu..
Memang ramai teruja mengambil air...  Banyak pilihan membuatkan ramai tetamu mencuba kesemua jenis minuman tersedia.. 
Semakin petang semakin laris... kami gembira melayan kerenah tetamu.. Yang tak putus-putus tetamu menyerbu, memang tak menang tangan lahhh
 
Apa yang kami harap perkhidmatan kami memenuhi kehendak tuan rumah dan para tetamu.... moga anda semua berpuas hati.... terima kasihhh pada tuan rumah yeee... Dengan kesempatan yang ade kami snap -snap gambar kat majlis tersebut berlangsung.. 

 Kami doakan dan ucapkan pada kedua pasangan pengantin tersebut
"Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fii khair.."
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Video Youtube majlis perkahwinan
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Dengan kesempatan ni juga saya sediakan satu video youtube semasa Majlis Perkahwinan tersebut berlangsung..( Boleh Klik kat bawah ni )
  
Segala saranan, pandangan & komen untuk kami teliti dan perbaiki.. Silalah diutuskan di ruangan Chart box atau coloum comment.. Thanks"

No comments:

Post a Comment