Wednesday, June 6, 2012

Air Balang Kahwin

Syukur Alhamdulillah.. Sejak-sejak bermula awal cuti sekolah ada banyak kenduri kendara perkahwinan agak sibuk sikit kerana memenuhi permintaan perkhidmatan air balang kami .. Kali ni dapat satu lagi tempahan untuk kenduri perkahwinan..
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Air Balang Kahwin ....
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Tempahan tersebut dari Majlis Perkahwinan di Bandar Putra, Kulaijaya. lokasi kali pertama baru kami sampai.. Dan di harapkan berterusan mendapat tempahan pada masa akan datang di sana... Insya Allah.. 
Diharap perkhidmatan kami memenuhi kehendak tuan rumah dan para tetamu.... moga anda semua berpuas hati....
Di majlis tersebut  sebanyak 6 balang jenis air pilihan membuatkan ramai tetamu mencuba kesemua jenis minuman tersedia.. memang tak menang tangan lahhh
Setiap kalinya memang agak sibuk melayan tetamu meminta air yang dipinta.. ianya adalah servis kami pada para tetamu..
Nampaknya ramai tetamu teruja untuk menikmati air minuman terhidang, apa pun ramai yang puji sedap-sedap belaka.. kami anggap ini respon yang baik dari para tetamu..
Nak ucapkan terima kasihhh pada tuan rumah yeee... Dengan kesempatan yang ade kami snap -snap gambar kat majlis tersebut berlangsung..


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Video Youtube majlis perkahwinan
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Dengan kesempatan ni juga saya sediakan satu video youtube semasa Majlis Perkahwinan tersebut berlangsung..( Boleh Klik kat bawah ni )
  
Segala saranan, pandangan & komen untuk kami teliti dan perbaiki.. Silalah diutuskan di ruangan Chart box atau coloum comment.. Thanks"

No comments:

Post a Comment